fredag 22 december 2017

Minns att dricka!



Sov längre än vanligt! Skönt det. Inte så ofta sådant händer :) Gårdagen påminde mig om att det nog är viktigt att sköta om sig själv. Hade inte druckit ngt på hela dagen innan jag var hemma igen vid tiotiden, för den delen inte heller ätit, men det var det ingen panik med.  Vätska är viktigt. Jag mådde INTE bra, blev faktiskt rädd att något värre var på gång med mig. Vatten vatten i mängder! Och sedan sov som en gris och är nu pigg som en mört eller lärka. Välkommen dagen!

2 kommentarer:


  1. Godmorgon du pigga mört eller lärka!

    Svar: Tack Lisbet!
    Vi önskar dig och er detsamma, förstås! <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt att sova länge på morgnarna! Det gör jag alltid, när det inte är någon tid jag måste passa.
    Där ser man hur viktigt det är att dricka! En enda dag räckte för att du inte skulle må bra!
    Soligt och fint här idag och 7 grader varmt!
    Kram, Monica

    SvaraRadera