torsdag 28 december 2017

Snö och mera snö!


Snöar gör det. Och jag är glad och tacksam över att Herr Husse nu har tillåtelse att t ex skotta snö :). Sedan maj 2016 har han inte fått lyfta ngt tyngre än ett mjölkpaket, men nu börjar det mesta vara på rade igen! Inte bra, men bättre. // Mina skidor kom inte fram ännu i dag och inte säger jag att de gör det i morgon heller, men nog i helgen. Tror jag. Åtminstone endera dan. Kanske far jag och tittar då Tilde och bröderna skrinnar. Tittar alltså.
Endera dan.


2 kommentarer:

  1. Så skönt att din Herr Husse är på bättringsvägen!
    Snö har vi inte sett här nere än och idag har det varit 6-7 plusgrader och nästan solsken!
    Så mysigt det låter att gå och titta på när barnbarnen skrinnar!
    Och kanske ta en tur på skidor? Eller?
    Stor kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket snö ni har !Här är mörkt och vått och allmänt grått. Skönt det också på sätt och vis, det gäller bara att ta fram det bästa av det mesta.
    Så härligt att veta att herr Husse är på bättringsvägen och det så pass att han får skotta snö.
    Lycka till med allt du har tänkt dig, endera dagen!
    Nyårskram

    SvaraRadera