lördag 7 april 2018

:)

Kung Vinter håller på fortfarande, men fröken Vår är på gång och försöker ta plats, varje dag alltmer. Hon kommer att vinna, det är jag säker på. Men kan ni tänka er? Ännu i dag gick det att skrinna och gossarna fick njuta av ishockey flera timmar i förmiddags. Den sjunde april.


Här ser ni mig och Herr Husse. Åtminstone jag har alltid haft mina drömmar.
                                                                                                                                                       Virpi Pekkala heter konstnären!

2 kommentarer:

  1. Ofattbart att ni har en sådan vinter och kyla fortfarande! Här är det definitivt vår nu, sol och ca 10 grader i skuggan idag och jag har förstås varit ute och jobbat lite i trädgården...
    Dina små dottersöner är bara för söta där dom åker omkring - dom värmer ett mormorshjärta!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Småpojkarna tycker säkert att det är härligt med vinter.
    Dina drömmar har också varit mina en gång för länge sedan.
    Fröken Vår sänder snart några bergfinkar till er med värme och allt som behövs för att kung Bore ska ge upp andan för den här gången.
    Här är snön på god väg bort även om den finns överallt ändå.
    Kram

    SvaraRadera