tisdag 8 maj 2018

Dags att bromsa in lite grann?


Hur i all världen kan det bli så här?

Hinner ju inte med bloggen ens...

Nu får det bli andra bullar!!!

Varje dag.

Men egentligen har jag ingenting att skriva om. Tror jag just nu. Helt fel har jag. Det finns hur mycket som helst. Det handlar om att stanna upp och se. Så är det. Nu ska jag bromsa in. Prioritera mera åt mig själv. Det har varit mycket mycket de senaste månaderna. Nu ska lugnet få sin plats. Och jag ser så fram emot morgondagen. Det handlar om vila, Tildemin osv

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du lyckas stanna upp och finner lugnet! Du har förtjänat det! Men ägna sig åt barnbarnen är bra även om man blir trött!
    Hoppas att du hinner blogga lite också...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Roligt med ett litet livstecken, även om jag vet att du är levande hur mycket som helst när du inte visar dig här så ofta. Glöm inte bort att andas i brådskan. Ha det gott Lisbet!
    Karinkram

    SvaraRadera