söndag 20 maj 2018

Härliga helg! Härliga sommar!

Helgen har varit så fin. Jag har varit pigg och spänstig! Inte för mycket av det goda och inte för lite. I fråga om rörelse alltså. Snart tror jag att jag ska utmana mig själv med någon ny form av motion. Promenader och gym i all ära, skall skärpa mig där, men jag kunde nog pröva något nytt också. Nåja, snart är det dags för simmandet. Få nu se, inte för mycket planerande, blir så lätt andfådd 😄 då jag planerar för mycket.



Dessa gossar hör till en familj som rör sig mycket. I går deltog de i en cykelhappening, cyklade långt och deltog i cykelorientering bland annat. Familjen kom här via innan de efter många timmar styrde kosan hemåt. Cyklande.

Sötnosarna sitter lugnt på garagetrappan.

Glada flickor, alla tre.
Härliga sommartid! 

Sådant höll jag på med i helgen.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg du har haft! Lugnt och skönt och ändå hunnit träffa många i familjen! och bakat! Och gjort köttbullar! Men jag ser att det står "Bröllopet" på etiketterna? Stundar det bröllop?
    Här har det varit allt annat än lugnt. Men mycket trevligt ändå. Kommer på bloggen, men Blogg.se krånglar för mig just nu...😤
    Vilka duktiga små gossar och vilken bedårande flicktrio!
    Må väl, kram, Monica

    SvaraRadera